Jag packar och packar och packar

        Tid: 19:53:28 Datum: 2009-03-16
Och nu är jag totalt snurrig, vad har jag glömt egentligen??? Jag trodde inte att det skulle bli så himla mycket men det blir ju hur mycket som helst trots allt, i slutändan blir det hur mycket små grejor som helst och det är välling och blöjor och gud vet vad egentligen.....*suckar*
Har tagit en liten paus nu så då kanske jag kan samla tankarna lite för att komma på vad jag egentligen har glömt.
Skall bli skönt när vi äntligen e på väg för först då när väskorna är pålastade så är man illa tvungen att släppa det.

Nä dax att fortsätta, hinner kanske skriva en rad i morgon innan vi skall dra iväg.







Puss puss så länge♥
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0