Hej då bloggen och hej då Sverige

        Tid: 08:01:10 Datum: 2009-03-17

Nu drar vi snart iväg och jag har inte en aning om jag packat allt ännu men det ger väl sig.
Jag kommer skriva om jag får ett tillfälle till en data där borta men jag tror att det finns på hotellet men nu hade det varit bra att den lilla rosa datan som jag vill ha ;)



Ha det så bra alla goa människor så syns vi om två veckor :D


Massa pussar och kramar♥


               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Maalin

Jag hoppas att ni får det underbart, glöm inte att ta bilder så att man får se :D många kramar från ett kallt sverige

2009-03-17 @ 18:56:29
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0