God morgon

        Tid: 07:29:12 Datum: 2009-03-16
Har sååååå sjukt mycket att göra så jag ville bara säga hej :)
Det gick någorlunda bra att komma upp i morse, snoozade nog bara en gång eller två jag vet  inte riktigt, kommer inte ihåg :)
Sen tog det som vanligt lite tid när jag vimsade runt och letade kläder men till slut så kom jag äntligen iväg för att få värsta chocken när jag slagit på min data..........Sjukt mycket att göra!!
Sååå dags att köra igång



Puss puss :love:
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

svar: åh, thailand! det är dit min drömresa går. Vart i thailand ska ni? Jag har aldrig varit utomlands :) hoppas att ni får det så underbart som det bara går att ha det :) kramar!

2009-03-16 @ 14:42:51
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0