God morgon!

        Tid: 09:58:12 Datum: 2009-03-14
Fick precis ett samtal jag inte ville ha!!! Elias lilla stackarn har fått öroninflammation. Så dom skulle åka till sjukhuset nu han och Tony. Jag hoppas verkligen inte att dom är på Östra eller nåt för där härjar ju vinterkräksjuka!!! Hoppas verkligen dom åkte till Axcess akuten!!! Det är så himla typiskt. Elias är den som klarat sig hela hösten från precis allt och så åker han på det här nu med bara några dagar kvar tills vi åker :(

För övrigt idag så blir det städa för hela slanten och tvätta och lite allmänt grejande. Skall se om jag kan börja gå igenom lite smått vad vi skall ha med oss och bara det tar väl halva dan och försöka rota fram sommarkläder som man knött längst in i garderoben.

Nä dags att köra igång, vi hörs sen :love:

Pussar
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0