En försmak av våren

        Tid: 20:35:07 Datum: 2009-03-15
Hej igen!!

Vilken alldeles underbar dag det har varit idag, en riktig vårdag.  Och det har verkligen märks, man blir mycket mycket piggare och allt känns så mycket enklare. Jag pallar verkligen inte av den mörka årstiden som vi har här. Jag blir DEPP av den.....
Men idag har vi haft fint som sagt var och John och jag har städat som tokar som ni läste i tidigare inlägg. Men när jag tappade städ gnistan lite så gick jag och goa Malin ut och promenerat lite....Underbart skönt, tyvärr var jag lite stressad så vi gick inte så långt men det kommer fler tilfällen Malin när vi kan gå ut och gå.
Sen var jag och barnen hos mamma och pappa och hämtade resväskan men jag är helt slut nu så jag orkar inte packa så jag får ta det i morgon.
Det enda som jag och mamma har pratat om idag är hur vi skall få med oss Elias medicin utan dom börjar gnälla om det på flygplatsen. Tillslut så tröttnade vi och kom fram till att vi tar med medicinen och ser hur det går, mste väl finnas folk som har haft med sig medicin innan oss??
I alla fall medan jag och ungarna var hos mamma och pappa så fick John hjälp av Alex med att röja ut i vårt förråd som vi har på utsidan och det blev helt enkelt Skit bra. Sen åkte dom iväg och slängde massa skit också....Gött e det!!!
Tack så mycket för hjälpen Alex!!!!
För övrig så har jag en förhoppning om att komma upp tidigt i morgon så att jag kanske kan flexa hem lite tidigare, det hade varit najs. Har ju lite att göra här hemma.
Nu skall strax jag och Elias och John kolla på whipe out sen skall John kolla nån film innan det är nanis dax.....
Nu ommer lite bilder från dagen. :D
Och som vanligt så är bilderna klickbara :p

Morgon välling i soffan framför barnprogrammen.....Mys!!   Mera välling kort  Ankor som jag inte kunde låta bli att fota på vår promenad, jag och Malin höll på att drutta i på kuppen =)  Mera ankor =)

Anka  Ankor som nanar  Goa Malin  Naturfotogragen i mig kom fram....Mossa på ett träd =)

Naturfotograf igen  Och så var naturfotografen i farten ännu en gång =)  Close Up på mig och Malin, kameran var lite fel inställd...Hehe   Oups!! Så vart naturfotografen i mig igång igen

Napp trädet!! Där har Leia bus hängt en napp  Leia målar hemma hos mormor och morfar  Elias gör en min =)  Lite mys trots att det är söndag idag

Ett mer normalt kort på mig och goa Malin =)

Ha en go söndagskväll nu!!

Puss puss♥
 
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0