Tränat =)

        Tid: 23:01:40 Datum: 2009-06-30
Japp det hanns med och nu är kl elva och jag har ju naturligtvis nästan blivit pigg :S Det hjälps inte måste gå och lägga mig så att jag kommer upp i morgon.
Så korten kommer i morgon....
Vet ni vad jag fantiserar om hela tiden (nästan)? HAMBURGARE!!!!! Det e nog det jag e mest sugen på just nu. Mcdonald´s!!! Usch vad jobbigt Men det e bara till att bita ihop.....Jag har faktiskt gått ner två kilo snart och det e ju lite kul faktiskt!! Så jag håller ut. Helt klart!!

Nana gottigt!!
               
                                     |KATEGORI » Angie tränar | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ät kött o fett så är saken biff :D



Kram.....nu bär det av till Arvika festivalen, lite småsliten efter west coast riot och Metaltown, men men man har ju erfarenhet i massor..

2009-07-01 @ 13:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0