Söndag kväll

        Tid: 20:28:12 Datum: 2009-06-07
Oj vad dagen har gått utan att egentligen ha gjort något alls. Jag och barnen kom i alla fall iväg och fick köpt glass, passade på att tanka upp bilen på fulltank också, hatar när den blir tom med en gång och mätaren lyser sådär ilsket rött. Sen så svabbade jag av bilen lite också med fönsterputsen efter som jag hade en miljon fågelbajs på bilen eller nåt, ok en liten liten överdrift kanske men mkt fågelbajs var det i alla fall.
Sen åkte vi hem till mormor och morfar eftersom Elias så gärna ville forsätta på Monopol spelet som han och morfar började på igår. Det blev ingen sandlådelek idag tyvärr, vädret blev helt kasst. Det har varit helt knasiga väderomslag här idag, ena stunden sol, nästa så regnar det som tusan sen är  det lite sol igen och sen HAGLAR det (kan det verkligen hagla i juni?) och sen spöregn igen och nu skiner solen igen....Schizo väder or what??
När vi kom hem från mormor och morfar var jag så himla trött att jag bara sten somnade på soffan, det var välbehövligt kände jag. Nu skall vi snart titta på film innan det är dags att krypa ner i sängen.

Det har varit en tråkigt helg tycker jag. Jag och J har knappt setts något alls och när vi har setts så har vi bara tjafsat om minsta lilla :( det var antagligen mycket därför  som det inte kändes bra när han stack iväg i går kväll. Så jag hade ingen bra känsla alls i magen igår och den satt fortfarande kvar i morse när jag vaknade. Fruktansvärd jobbig känsla!!!!
Alltså det är inga stora bråk vi har men vi är så fruktansvärt lättirriterade båda två just och det är inte heller bra. Vi kanske få ta ett riktigt storgräl istället och rensa luften så är det ur vägen sen ;) Näpp har inte ens någon ork till nåt stort bråk.....
Tack goa Malin för en trevlig shoppingtur igår i alla fall, det piggade upp lite.....love u♥......

Nä nu skall jag säga god natt till världens bästa och goaste Elias. Världens bästa och goaste Leia är redan i säng, bajsad och klar ;)
Men först några kort......


Jag alldeles själv hemma igår med Sverige tröjan på men det hjälpte ju föga :(


Ett fruktansvärt regnigt Göteborg (taget idag)


En utslagen Zelda i morse och Johns shorts snyggt slängda på golvet :)

Ha en go kväll!!!

Kisses

               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Malin

Love you to gumman!! Behövde också den där shoppingrundan =) Puss

2009-06-11 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0