Lite kort från idag

        Tid: 21:33:47 Datum: 2009-06-27

Eftersom jag hölll på att få ett krupp anfall på Leias rum så började jag och älsklingen fixa lite där efter maten. Och det blev mycket bättre, skall ta tag i lite plock i morgon också. Hon har ju så himla mkt skit liggande och då blit det att inte ens hon tycker att det är kul att leka i sitt rum.
Så här blev det i alla fall

Bild tagen från dörröppningen


Och så bild tagen från fönstret



Leia fixar lite geggemoja kaka....Mumma!!

Baksidan på Leia när hon fixar geggamoja kakan

Fina tjejen

Leia har badat hos mormor och morfar

Här hittade jag ett fotoläge på kameran som jag var tvungen att testa....skall bli spännande att se hur det ser ut i bloggen
Hmmm ganska cool funktion på kameran, den kommer jag nog att använda
fler ggr :)
Fler kort kommer in a bit

               
                                     |KATEGORI » Foto på barnen | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0