Hur skall det gå ihop??

        Tid: 22:00:14 Datum: 2009-06-30
Herre gud nu är kl snart kvart i tio och jag har inte fått gjort min träning som jag skulle gjort idag. Leia kom precis i säng, hon e helt omöjlig nu när det är så ljust ute. Vi kom hem så himla sent också. Vi var och badade efter jobbet eller ja dom andra badade och jag stod i vattenbrynet med fötterna =)

Jobbet idag förresten herre j***ar vad mycket jag har haft att göra men så roligt det har varit. Dagarna bara försvinner och jag hinner knappt tänka.
Nä nu skall jag nog köra min träning. Kanske hinner med några kort från badplatsen sen annars kommer dom i morgon.

Ha det gött så länge

Puss puss

My family
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0