Hot hot hot....

        Tid: 17:16:12 Datum: 2009-06-27
Trots att det blåser på ganska friskt ute så är det himla varmt. Vi har varit ute i stort sett hela dagen förutom när Leia och jag  var och handlade lite grejor till hennes rum på Jysk.

Var så sjukt trött i morse ändå fick jag sovmorgon men jag blir nog ännu tröttare när jag somnar om så, jag drömmer så sjukt mycket när jag somnar om.
Men efter att ha kört ett träningspass på 45 minuter så kände jag mig mycket piggare.
Leia hade beställt Pizza idag och det såg ju grymt gott ut :p men men ingen pizza för mig och älsklingen, vi kör på kycklingfilé och en sallad men vatten till....Yummie =))

Tänkte lägga in lite kort senare om tillfälle ges. Skall bara orka lägga in dom i datan också, jag tycker att det är så grymt tråkigt vet inte varför. Men jag gör det sen som sagt.

Nu skall det väll fixas sallad här.....Älsklingen körde med den yttersta dåliga och genomskinliga kommentaren
"Du gör ju så himla god sallad"   *himlar med ögenonen* som om det skulle vara ngn som helst skillnad på våra sallader...Hahaha!!
Men jag får väl sätta igång och hacka.....skall se om jag får springa en liten sväng sen.

Puss så länge
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0