Hej hej

        Tid: 22:52:15 Datum: 2009-06-26
Vilken jäkla match det var precis. Sverige var hur grymma som helst.....Vi åkte ut med flaggan i topp i alla fall. Jag hade ju gett upp när det stod 3-0 och det var typ bara 25 minuter kvar så jag tog med mig Zeldisen ut på en liten jogging runda...Hon e grymt duktig på att springa brevid den hunden men sen blev hon för varm och då ville hon inte springa mera :)
I alla fall när jag kom tillbaka så hade det helt plötsligt hänt grejor då stod det  3-3. Grymt spännan och grymt bra spelat Sverige!!! Utom målvakten som jag tyckte sög vid straffläggningen som senare blev. Bra kämpat i alla fall.
Leia busa kom i säng först när matchen var slut eftersom varken John eller jag kunde eller ville slita oss från tv:n. men hon sprang runt här och lallade och sen när hon väl kom i säng så la hon sig inte för att sova ändå, det skulle konstras lite som vanligt....E ju dumt att bryta ett mönster kan jag tänka =)
Kom inte ihåg om jag skrev det förut men jag körde träning i morse också ca 45 minuter och till lunch så blev det en liten sallad....Mumma!!!

I morgon kör jag in lite kort för det var änna längesen nu...

Sov så gott!! Själv skall jag kolla klart på Minority Report som går på tv....

Natt natt
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0