Facket....Till för att hjälpa eller dissa??

        Tid: 21:15:34 Datum: 2009-06-11
Jag skall börja med att kommentera min rubrik, sen skall jag inte gnälla mer för jag känner inte för att gnälla idag egentligen :)
Idag innan jag skulle gå hem så ringde en viss facklig representant och svängde sig med fina ord och fackliga termer (måste bara påpeka att detta är inte mitt fackförbund, vilka som för övrigt var väldigt trevliga och hjälpsamma när jag tog kontakt med dom) hon (fack kvinnan) tappade mig ganska så snart i samtalet, trots att jag ansträngde mig för att hänga med. När jag försökte förklara för henne att jag inte förstod vad hon menade så var det nog inte långt ifrån att hon idiot förklarade mig och jag kan ju säga att jag inte fattade mer andra gången hon förklarade för hon förklarade på exakt samma sätt bara en liten längre utläggning *suckar*
Jaja säger jag, du är ju facklig representant och du vet väl vad du gör, meningen är ja att du skall företräda mig så jag antar att du gör det som är bäst för mig. Sen ställde jag en fråga om när hon trodde att förhandlingarna var klara så att vi kunde få ett svar.
Då började hon dra massa skit om att hon var där för att företräda mig men hon var ju tvungen att ringa mig för hon kunde ju inte svara åt mig osv osv osv (det blev en lång utläggning) men hon svarade aldrig på min fråga och än en gång ville hon nog idiot förklara mig.......Jag var så arg när jag la på luren så ni anar inte.
Var tvungen att kontakta min chef som jag har för detta uppdraget för att få lite stöd.....Hon e en klippa!!! Alla mina jobbar kompisar är ett otroligt stöd och försöker peppa mig till max......Åhhh vad jag kommer sakna dom när jag måste sluta. Önskar att jag kunde få stanna :( Och jag kommer att sakna mina arbetsuppgifter och jag kommer sakna möjligheten att få lära mig ännu mer och bli ännu bättre på det jag gör.....Jaja ingen idé att deppa ihop för det nu!!! Så jag släpper det för tillfället.....

I morgon har tagit en ledig dag pga att Elias har skol avslutning och jag har hört att det skall regna som sjutton så det bådar ju inte gott :( men förhoppningsvis har dom fel men det är väl ingen risk.
Skall ev träffa Tina i stan i morgon och ta ett glas vin och tjöta lite, hoppas det blir av nu bara. Hade varit så himla kul att se henne och sitta och tjöta och fnittra.....I miss her!!!

Nu skall jag ta och ägna mig åt Criminal Minds och sen skall jag sova gottigt tänkte jag
Skall se om jag får in mina kort som jag tänkt också eller så tar jag det i morgon, jag e ju faktiskt ledig i morgon. Efter skolavslutningen då :)

Puss puss
               
                                     |KATEGORI » Angie arg | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0