Fack snack

        Tid: 14:53:13 Datum: 2009-06-12
Så har man än en gång snackat med facket och denna gången gick det ju bättre, inte så bra att man får behålla jobbet men bättre. Som det ser ut nu så har man inget jobb sen dårå. Men just nu så känner jag mig ganska neutral, har ju redan haft mitt bryt.  Haha nu fick jag cencurera rätt grovt, skrev en massa grejor men jag tog bort det igen.....Bäst att hålla sig på mattan.
Jaja det är ju inte officiellt än nu.....På måndag så kommer jag få mitt samtal där dom säger att " -Du kan ju dra åt he***te" Nääää så säger dom nog inte kanske men dom kommer säga "- Jag har tyvärr ett tråkigt besked till dig.....bla bla bla, vi tycker ju förstås att detta är jätte tråkigt.....bla bla osv osv" och just nu I DON`T GIVE A SHIT

Det är fan deras förlust!!!!
Jag vet att jag är förbannat duktig på det jag gör och jag lär mig nya grejor otroligt fort och framförallt jag är inte rädd för att lära mig nya grejor..... So.....You had me and you lost me. Så jag säger som dom säger i Pretty Woman "Big mistake, huge mistake" eller nåt sånt :) Ni förstår vad jag menar i alla fall

För övrig idag så har jag bara druckit en väldans massa kaffe men det är som vanligt då för det brukar jag göra på jobbet också. Onödigt att gå ifrån rutinerna för mycket. Sen bestämde jag mig för (medans jag ändå hade all tid i världen att sitta framför datan) att lägga in mitt gamla mailkonto som jag inte orkat förrän nu.....Vet ni hur många mail jag hade där när jag väl fick det på plats igen??? Nästan 1000 stycken!!!! Det är ju hur många mail som helst, tog sin lilla tid att få hem dom kan jag säga och naturligtvis var väl 99,9% av alla dom mailen bara spam. Var inte ens några roliga mail :( Haha annars hade jag haft att göra.....Läsa igenom 1000 mail.....
Nu skall jag snart ta mig i kragen och åka och hämta min lilla snuttis på dagis och sen skall jag sitta och mysa lite med henne i soffan....Mystjejja!!!

Förresten så har jag inte  fått gjort ett skit här hemma :( fastnade med fackliga samtal och massa spam mail kan man säga.....Men nu e jag med på banan igen......
Och det regnar fortfarande :(

Puss på er där ute i regnet
               
                                     |KATEGORI » Angie arg | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Angelica

Såg dig hos Designadinblogg.se och tänkte att du var värd en kommentar :) gillar din header :)

2009-06-12 @ 16:02:13
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0