En härlig dag vid stranden

        Tid: 07:32:01 Datum: 2009-06-29
Det har varit fruktansvärt hett idag (jag klagar inte) redan när jag var ute med Zelda vid åtta så var det hur varmt som helst. Så jag och älsklingen bestämde att åka till stranden och jag kände för att åka till en strand som min mamma och pappa altid tog med mig till när jag var liten och som jag bara kommer ihåg små fragment ifrån.
Så jag sprang över till dom för att få en väg beskrivning, jag kommer ju knappast ihåg vägen och dessutom har jag uruselt lokalsinne =)
Och efter lite packande så kom vi faktiskt iväg med en utskriven karta :) och Alex åkte med oss också eller rättare sagt vi åkte med Alex för han har en bekväre bil med AC, vi hade ju typ dött av värmeslag i min lilla corsa :)
Efter lite letande *läs mycket letande* så hittade vi det faktiskt. Och jag kände inte igen mig alls men helt perfekt för små barn. Så himla lång grunt. Man kunde gå och gå och gå utan att det hände nånting med vatten nivån.
Vi kunde inte stanna så himla länge för älsklingen fick värsta allergi attacken av allt gräs pollen men vi en bra stund i alla fall

Det här skulle ju in igår men det bara total strejkande så det kommer i dag istället :)

Ha en go dag i värmen

Puss puss
               
                                     |KATEGORI » Min familj | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0