Trötta och på väg hem

        Tid: 18:19:34 Datum: 2009-07-29
Nu är vi på väg hem efter en lång dag på Skara Sommarland. Det var sjukt mycket folk och jag kan tycka att det är ganska överskattat och dom borde ddefinitivt ha tempererade pooler. Barnen skaka ju tänder efter ingen tid alls.
Men dom fick badat lite och åkt lite så dom är nog nöjda tror jag.
Jag tror att jag skall ägna mig åt min bok lite, e lika trött nu som när vi kte till Skara.

Puss så länge
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0