Trätrall på plats

        Tid: 20:50:11 Datum: 2009-07-27
Hello!!

Ännu en dag fylld av fixande så datan har inte fått någon tid alls idag. Jag och älsklingen åkte iväg till ett ställe där vi fått nys på att det fanns billiga trätrall till balkongen och mycket riktigt vi hittade jättefina där som vi köpte med oss hem. Så det blev en födelsedagspresent (i förskott) till mig från min goa mamma och pappa....Tack så mycket mamms och papps!!♥
Så här fint blev det.....(klicka på bilden för större bild)

   

Vi blev i alla fall grymt nöjda och det tog nog bara John fem minuter att få dit det, lätt och smidigt precis som det skall vara ;)

Idag fick vi hem vår prins också, alltid lika mys när han kommer. Mammas älskling!!
Efter maten tog jag med mig barnen och gick hem till mormor och morfar en sväng, där Elias körde ett Monopol spel med morfar och Leia målade i sina målar böcker med sina nya pennor hon fått från mormor och morfar.

Mammas älsklingar  Mammas älsklingar igen  Close up på mammas ena älskling  Monopolspel pågår  Leia målar och mormor äter godis snören =)

Och dom här fina korten tog Leia i bilen när vi var på väg att hämta Elias

John kör bil  Fotograf: Leia busa  Jag  Fotograf:Leia busa    Leia busa  Fotograf: Jag :)

I alla fall när vi kom hem därifrån så fick barnen titta på en film medans jag röjde lite till. Vi har röjt med något nästan varje dag, det är konstigt att det inte känns som det minskar något alls. Det finns saker att göra hela tiden.

Min stackar lilla bok har jag inte hunnit med idag heller :(

Ha en go kväll♥
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0