Sommar och sol =)

        Tid: 12:42:33 Datum: 2009-07-26
Åhhh vad underbart med lite sol

Inte för att vi varit ute och njutit av den speciellt mkt men ändå, just nu sitter jag faktiskt på utsidan och bloggar, inte helt fel :)
Fick planterat våra blommor som vi köpte härom dagen också. Himla f int bidde det. John har målat vår bank skiva, snyggt som fan blev det. Nu har vi en bokhylla kvar att måla sen är det nog klart för tillfället med just det.
John fick även riva ut alla våra mattor på balkongen för katterna hade behagat pissa där. Luktade FAN!!! Så nu skall jag ut och skura där sen med grönsåpa och vatten. Tänkte köpa trätrall och lägga där istället så det kan nog bli jävligt snyggt. Har önskat mig lite presentkort av mamma och pappa till just det ändamålet :D

Känns så himla skönt, känns som vi äntligen har tiden att komma ordning och nu känns det bara kul att fixa och dona medans man jobbade kändes det bara som en börda för att man var alltid för trött.

Leia är ute och leker med elias och Lavina. Och det känns också så himla kul att hon har så goa kompisar så nära så att hon bara kan springa bort till. Allra helst känns det xtra bra när Elias och Lavina har så goa föräldrar som man gärna umgås med.
Synd bara att min Elias inte har nån bra kompis så nära som han bara kan springa bort till sådär. Hoppas att det kommer. Då skulle min lycka vara gjord.

Har läst färdig min tredje bok i twilight serien och den var så bra så bra. Så nu skall jag börja med fjärde delen. Älskar när jag hittar böcker som jag inte kan sluta läsa. Om inte böckerna fångar mig från nästan allra första stund då tappar jag helt intresset.

Nä nu får jag nästan gå bort och se vad mini ligisterna har för sig. :)

Ha en go dag så länge hörs sen.

Puss puss
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: malin

Tack så mycket :) haha ja det är inte lätt när småfolk kryper på en ;P

hoppas du haft en bra helg. kramar!

2009-07-26 @ 13:04:23
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: emma

Det låter bra det =) Ska jag ta och göra det verkligen! Detsamma gumman. Kram Och God Natt

2009-07-26 @ 23:19:01
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0