Nu kom molnen

        Tid: 14:34:31 Datum: 2009-07-26
Har suttit och läst vid sandlådan medans ligisterna härjat runt. Ena stunden leker som jätte bra för att nästa stund vara världens värsta ovänner *suckar*
E hemma nu för en snabb lunch sen vete tusan vad vi skall göra. Skall hem till Camilla och Martin sen och grilla lite.
Jag skall ta mig an balkongen sen men det får bli när vi kan släppa in katterna (dom är utelåsta för tillfället pga att vi målar inne) stackarna :(

I morogn kommer min älskling hit igen, denna veckan har faktiskt gått otroligt fort men det är väl för att det funnits att göra hela tiden. Får se om vädret e ok då blir det Skara Sommarland en dag. Säkert överbelamrat med folk men men det e bara att bita ihop.

Nu skall jag äta lite tror jag (som vanligt har vi haft en dust med Leia, hon skall tjafsa om precis allt hela tiden)

Puss
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: emma

Hej Min Vän<3



Det knallar på här i alla fall! Hur äre det med er?



Ja den var så bra, ska läsa dom har jag tänkt =)



KRAM <3

2009-07-26 @ 23:12:38
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0