Long time no see

        Tid: 19:12:29 Datum: 2009-07-24
Hej hopp alla glada!!

Idag har jag varit super sämst på att uppdatera men jag har inte haft ngt kul att säga och har väl inte nu heller egentligen så jag bara pladdrar på (som jag brukar med andra ord)
Hade en lugn morgon i morse, låg brevid Leia i soffan och sörplade kaffe och läste min älskade twilight bok. Hade egentligen ingen lust att sluta läsa men ajg var ju tvungen att ge mig nån gång.
Söta Fia kom hit och tjötade lite och så fick hon hjälpa till med städningen också....Tack sötnos =)
Och Fia om du läser detta så kan du väl skicka ditt konto nummer till mig och vilken bank så jag kan sätta in pengar.
Sötnosen köpte två st DKNY parfymer till mig :)

Sen drog Fia, jag och Malin till IKEA för att äntligen få köpa våra hhandtag till kökslådorna, hittade lite annat också men det gör man ju alltid på IKEA. Finns det verkligen nån i hela världen som åker dit och kommer hem med just bara det man bestämt att man skall ha?? Jag har verkligen svårt att tro det :)

Och när jag kom hem därifrån så stack jag och Leia och älskl iväg och köpte lite blommor sen hittade vi lite shorts till älskl också så då blev han lite nöjd och glad :)
Så jag har faktiskt inte varit hemma så mkt idag och när jag har varit hemma så har vi fixat och donat och grejat....

Nu blir det en snabb dusch och slapp i soffan

 Skål!!! ;)

Puss
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0