I väntan på....

        Tid: 20:59:09 Datum: 2009-07-11

att Leia busa skall somna. Men ni vet ju hur Leia är vid det är laget. 1000 måsten innan man kan slappna av och sova. Så just nu tror jag att all måsten är gjorda så hon borde somna snart.

Jag blev själv här hemma också. Eller ja själv och själv. Jag har ju Leia två katter och för tillfället även två hundar så det är snarare fullt hus.
Älskl smet ju iväg på bio och jag fick en hund på kuppen men vi har ju haft henne förut så det skall nog gå bra fast just nu så går hon bara runt och verkar allmänt orolig. Hoppas att hon kommer till ro snart man blir ju allmänt nervös när hon vankar runt här. Zelda har i alla fall kommit till ro och lagt sig här brevid mig på soffan. Lilla Zeldisen ser just nu ut som en dränkt råtta eller nåt.....Haha stackarn!!

Oj nu bestämde solen sig för att titta fram kl kvart i nio på kvällen, det var väl så dags nu :( Nu blev jag nästan ihjäl pussad av Rejla också. Det där e nog världens pussigaste hund.

Fina Rejla


Zelda so sser ut som en dränkt råtta efter att ha varit ute i regnet

Och detta är vad Leia sysslar med när hon skall bajsa....Bygger torn med diverse tillgängligt =)


Nu blir det Harry Potter 4.......tror jag :D


Puss

               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0