Harry Potter och halvblodsprinsen

        Tid: 09:47:03 Datum: 2009-07-18



Idag blir det alltså till att gå på Harry Potter och halvblodsprinsen och på så sätt kan ju vädret inte bli bättre. Riktigt mys bio väder :)
Jag satt och tittade igenom recensionerna för Harry Potter och det verkade väldigt blandat med betygen. Dom riktiga fimrecesenterna hade väl gett en sisådär 3/5 medans amatör recesenterna hade gett filmen 5/5. Och utan att ha sett filmen ännu så tror jag definitivt att det är där jag kommer att landa också.
Jag älskar Harry Potter filmerna och även böckerna. Väldigt många menar ju på att filmerna inte alls är lika bra som böckerna men jag är inte alls benägen att hålla med. Jag har ju läst alla böckerna och jag tycker att dom har lyckats riktigt riktigt bra med filmerna också.
Så idag äntligen är det dags att se hur dom har lyckats med Harry Potter och halvblodsprinsen ♥

               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0