Har haft bloggsemester :)

        Tid: 20:44:48 Datum: 2009-07-31
Haha inte riktigt kanske men jag har haft häcken full och inte hunnit med att blogga. När vi inte varit runt hos diverse grannar och grillat så har vi grejat här hemma. Man kan säga att vi har att göra till hösten när vi skall bjuda igen till alla grannar men det gör vi så gärna. I det här kvarteret går alla i ide när hösten/vintern kommer och sen man alla till våren igen och barnen har vuxit ännu mer. Ok lite överdrivet men nästintill är det så faktiskt. Men jag skall försöka slå slag i saken så att man ser sina underbara grannar lite mer även på vinterhalvåret. Bra idé va??

Idag fick vi börjat tapetserat i köket lite och älskl var iväg och köpte en ny fin varagsrumsmatta (som jag sett ut efter min senaste raid på IKEA) Det blev så fint så men den mattan kommer jag nog få dammsuga en gång om dan för att den skall hålla sig fin :s

I morgon delar vi nog på barnen för idag har dom varit så jäkla jobbiga och bråkat som sjutton så i morgon skall dom få chansen att sakna varandra lite i alla fall. Får se om vi kan få grejat lite till här hemma också. Har ju bara en veckas semester till sen förfaller hemmet igen så jag måste se till att få fixat så mycket som möjligt innan dess ;)

Idag har förresten varit ett riktigt höst väder, jag frös tom i natt så kallt var det, så idag har vi inte varit ute något alls, det har ju blåst halv storm. Jag var nere och tröstköpte godis förut :) och så köpte jag twilight också (filmen alltså) min nya favvofilm för tillfället......Love it!!!

Nu skall jag snart hoppa in i duschen bara ligisten somnar nån jäkla gång. Hon e helt omöjlig för tillfället och hon driver mig till vansinne. Värst är hon på kvällarna när hon skall sova, då e hon hopplös. Det är då hon testar en till bristningsgränsen och har man då haft 10-20 sammandrabbningar med henne under dan så har man inte bästa tålamodet i stan vid läggdags... Jaja det ger väl sig, lagom tils hon e 20 eller nåt :s

Förresten nu har jag läst klart den sista boken i twilight serien :( *snyftar* den var så himla himla bra och nu är det slut. Känns lite små deppigt faktiskt. Nu ser jag verkligen fram emot andra filmen New Moon...

Suprise suprise! Nu e ligisten uppe för att kissa. Varför e jag inte förvånad??

Skall försöka få in korten från Skara också, det blev inte speciellt många men några blev det allt.

Puss så länge
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0