Grejat & donat....igen

        Tid: 20:45:36 Datum: 2009-07-23
Nu har vi varit hemma från Allingsås ett tag men vi har fixat lite här hemma. Fixat kablarna som låg som små ormbon lite här och var. Och fick burit in vår fina nymålade tv-bänk. Den blev riktigt bra faktiskt. Som ny. Bara 200 spänn (det var så mkt färgen kostade) det e lagom pris det. John håller på att måla sitsen på barstolarna nu också i samma svarta färg. Sen hittade jag en grej till jag vill måla :) Vi har en bokhylla som inte passar ihop med resten av möblemanget så den får åka på samma behandling..
Vi hinner nog få ordning på det här hemmet under semestern, allra helst om det här vädret fortsätter.
I morgon om John och Leia åker iväg skall jag dammsuga lite och torka lite golv, kanske hinnner fortsätta läsa på min bok dessutom :) Ev skulle fia komma hit en snabbis också. Men lite skall jag nog hinna med och göra.

Herre gud e kl redan kvart i nio om man skulle kolla lite tv innan man somnar kanske. Ja så blir det.

Sov så gott!!

Ps Becca om du läser detta: Tack sööööööööööööööööt :)

Puss
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0