Fast i twilights värld

        Tid: 21:22:28 Datum: 2009-07-25
Idag har hela dagen gått åt till städning och när det var avklarat ville jag ägna mig åt min bok, håller egentligen fortfarande på och läser men jag tog en liten paus för att skriva några rader.
Har ni inte läst böckerna så börja nu, dom e jättebra....verkligen :)

Idag tog John med Leia till Borås djurpark så jag hade gott om tid att fixa och städa i lugn och ro. Fick inte gjort allt jag ville riktigt men mkt fick jag gjort i alla fall.

Ligisten Leia har fortfarande inte somnat och kl är nu 21:15, hon e helt otrolig den där lilla ligisten.

Nä jag bara måste fortsätta med min bok nu =)





Puss å hej
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0