Det här var en pärs

        Tid: 15:30:08 Datum: 2009-07-28
Fick äntligen masat iväg mig till affären. Hade ingen lust alls att åka egentligen men jag var ju tvungen.
Först var jag inne på H&M, rotade igenom precis allting men ingen bikini i min storlek. Fanns väldigt många 34 storlekar och det var ju en sisådär 12 år sen eller nåt som man hade 34 i storlek så det var ju bara att glömma. Vidare till Lindex, där hittade jag en jättefin bikiniöverdel som passade men naturligtvis inga bikinibyxor men jag tog överdelen ändå, den var svart så den kan man ju matcha till allt möjligt. Vidare in till Gina tricot (massa massa rea där) hittade ett par bikinibyxor för 29 spänn!!! Brydde mig inte ens om att prova för jag orkade inte, hade redan tagit av mig allting två ggr innan det och jag bara orkade inte en tredje gång. Skit sak samma om dom passar, 29 spänn e liksom inte hela världen.
När det skulle betalas så stod jag i världens långsammaste kö, det hände absolut ingenting och skit varmt därinne. Men så äntligen var det klart.
På väg därifrån så kom ett tåg och bommarna fälldes ner och där fick jag också stå hur länge som helst och eftersom det här verkar vara min turdag så trodde jag att det blivit fel på bommarna (har hänt massa ggr förut) och att det inte alls var ett tåg ¨på väg och att man skulle bli ståendes där i en halv evighet. Men som tur va så kom det ett tåg och bommarna fälldes upp.

Nu har jag satt mig på balkongen med ett glas rött och väntar på att älskl goa mat skall bli klar♥ så jag skall passa på att läsa lite i min braiga (ja jag vet att det inte är ett ord ;) bok.

Ha det gött så länge

Puss
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: emma

ja det är verkligen underbart men full kys och frys hihi =)

Hoppas det är bra med er.



Tack jag älskar den =)



KRAM

2009-07-28 @ 19:11:14
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0