Bajs uppvaknande

        Tid: 11:06:59 Datum: 2009-07-28
God morgon!!

Japp det var det första jag såg när jag slog upp ögonen i morse, bajsfläckar på lakanet :s. Inte så värst trevligt faktiskt. Sen låg det lite högar lite varstanns i lägenheten. Zeldisen hade varit dålig i magen i natt och hon säger ju inte till när hon behöver gå, knäppisvovve. Så det var bara till att springa ut med henne och sen börja skrubba golv.
Och medan man ändå hade ångan uppe så hängde jag upp tvätten också och tömde kattlådan. Skall snart dammsuga här sen skall jag nog rensa lite i Leias rum så att det kanske äntligen blir lite ordning därinne.
Imorgon bär det av till  Skara Sommarland också dessutom så jag måste iväg och köpa en bikini för det har jag ingen. Eller jag har men dom e för små. Inte så himla roligt faktiskt om allt hänger utanför...Hehe!!

Min lilla data åker med i morgon. Älsk har skaffat ett modem till mig så nu kan jag surfa överallt :D tjoho!! Så nu kan jag tom hålla mig lite sysselsatt i bilen.
Håll tummarna för att vädret blir bättre, behöver inte vara super soligt bara det inte regnar i alla fall.

Nä nu får jag nog sätta igång här.....igen :)

Tjingeling så länge
               
                                     |KATEGORI » Semestertider | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0