Slö söndag

        Tid: 12:27:41 Datum: 2009-01-25
Våra helger har blivit rikiga slappar dagar, visst vi grejar massa också men vi tar det väldigt lugnt på morgonen och det är så himla skönt, ingen stress här inte =)
Leia är inne i sitt rum och grejar med dockorna och John har kämpat järnet med att slå mitt rekord på step up på wii och nu lyckades han =( så nu är jag inte längre överst på pris pallen. Men jag skall ta tllbaka segern....You just wait and see!!!

Nu är det snart dax att dra iväg till laserdome också där Elias skall ha sitt kalas hoppas att det blir roligt och att han blir nöjd.....mammas prins!!

Går kvällen gick i zappandets tecken, vet inte vad som hände där riktigt vi kom oss inte för att sätta på någon film så vi satt och zappade som tusan hela kvällen... Kan ha blivit så pga att Leia somnade så sent igår, det är nästan ingen idé att sätta på nån film innan hon somnat för man springer in till henne så ofta. Men ikväll vill jag hyra nån film och köpa en stor påse godis och bara mysa med min man =)

Nä dags att fixa iordning, skriver mer sen.

Skall slå John sen på step också innan min stooooooooora godis påse!!!!!!!

Puss å kram ♥
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0