Prinsen är hemma =)

        Tid: 20:10:31 Datum: 2009-01-26
Så börjar även den här måndagen närma sig sitt slut och familjen är komplett igen =)

Idag var jag tvungen att smita lite tidigare från jobbet, hade så sjukt ont i magen, har egentligen haft hela dagen men det blev mycket värre framåt eftermiddagen och det värsta är att jag fortfarande har jätte ont i magen det vill inte ge med sig riktigt, väldigt störigt.

Så nu sitter vi här jag och Elias, han med sitt nintendo ds och jag framför datan. John och Leia sover. Kan ni tro det här då??? Leia somnade strax innan sju, hon var så grymt trött idag så jag är glad att hon kom till ro såpass snabbt, får vi bara hoppas att hon inte fått nån kräk bacill på dagis.

Nu skall jag bara ta och kura ihop mig i soffan under en filt med Elias och titta på Mannen som talar med hundar (har ingen hund men det e kul ändå =)

Men först lite kort ;)



Leia äter frukost macka



Min fina prins


Och så pottan innan det är dags att somna....naturligtvis =)


Och till sist en trött Simba =)


=) Nana Gottigt alla

Puss å kram♥
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: susanne m

Vilka söta små charmtroll du har. Leia e verkligen lik dig! Kram!

2009-01-27 @ 14:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0