Plötslig utgång =)

        Tid: 22:48:37 Datum: 2009-01-30
Heej igen!! Efter att ha suttit och pratat med Maja på Msn så bestämde vi helt appropå att vi skull gå ut och tjöta lite =) inget avancerat alls utan vi håller hos på hisings sidan eller rättare sagt jag håller mig på hisings sidan och Maja kommer hit =). Det skall bli super nice faktiskt, gå ut och han en tjej kväll. Ringde till en bar/resturang här på hisingen för att fråga hur länge som dom hade öppet och undra om dom hade ont om folk för han började säja in med en gång vilken tid dom hade disco och att dom hade live band idag osv osv...... Det lät änna roligt faktiskt, jag var på väg att säga hej då flera ggr men han bara fortsatte och fortsatte.

Sååå ha en super nice fredag alla

Puss å kram

angie


               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0