Lyckat kalas!! =)

        Tid: 20:09:07 Datum: 2009-01-25
Nu var kalaset över och det var nog det märkligaste kalas jag varit med om nån gång tror jag men ungarna var helnöjda eller ja dom flesta i alla fall, det var en tjej som inte klarade av mörkret som var inne på själva banan så hon kom utrusande gråtande, stackarn!!!
Men grabbarna tyckte det var hur kul som helst och dom kom ut och var helt genom svett och hur uppe i varv som helst. Efter som skjutit klart så slussades dom in i ett rum där det slängdes fram korv med bröd och dricka och sen när det var uppätet så slängdes det fram varsin glass strut och sen en godis påse.
Så det var väl inte så där jätte mysigt själva kalas delen men som sagt ungarna var super nöjda och det var väl ändå det som var huvudsaken.

Kl är nu 20:00 och Leia bus har inte somnat ännu, hon kan ligga hur länge som helst och greja med diverse saker innan hon bestämmer sig för att somna... Tror i och för sig att jag var likadan när jag var liten.

Vi kom iväg till video butiken också förresten och hyrde oss några filmer så ikväll blir det nån komedi, det känner jag för. Och jag fick min stora stora godis påse också =) och det bästa av allt jag puttade ner John från första platsen på stepen....Hehe!! Får väl se hur länge det varar, han kommer inte låta mig behålla ledningen speciellt länge. Men för tillfället leder jag i alla fall....Tjoho!!!!

Nä nu skall vi frossa i godis och vara lite onyttiga ;)

Sov så gott alla goa!!!

Puss å kram♥

Ps: i morgon kommer lite kort från kalaset.....
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul med kalas o bra att det blev så lyckat!,, O film mys! oppas allt är gott med er! Kram

2009-01-26 @ 09:22:07
URL: http://eamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0