Go kväll

        Tid: 21:37:48 Datum: 2009-01-27

Det har varit dåligt med bloggandet idag från min sida. Men jag har tillbringat hela dagen i sängen och sovit. Magen e lite bättre nu men jag känner mig inte riktigt i form, kan inte sätta fingret på det riktigt och då blir jag lite småängslig. Det är en annan sak om man är på väg att bli förkyld då känner man ju det. Men just nu vet jag inte vad det är =(

Elias och jag har varit iväg på judon nu också, jag och Lotta (Williams mamma) passade på att smita iväg till backaplan för hon behövde köpa en mascara och jag passade på att köpa nagellack också, köpte ett chock rosa till Leia också så jag hoppas att hon blir glad. Jag har blivit hembjuden till Lotta också på en tjejkväll bara hon och jag då vi skall dricka vin och tjöta och flamsa så det skall bli riktigt roligt och jag ser fam emot det =))

Fick en kommentar här på bloggen av en gammal klasskamrat, vi gick 1:an-9:an ihop som sa att Leia var så himla lik mig och det tackar jag såklart för, det är inte så värst ofta nån tycker att hon är lik mig utan alla tycker att hon är så himla lik sin pappa, vet inte om det är färgen på ögonen som gör det. John har ju bruna ögon och så även Leia fast formen på ögonen är mer som mig. Jag har så himla svårt för att se sånt själv men när Leia bus var lite mindre så var det vissa tilfällen jag tyckte att hon påminde jätte mycket om mig.
Leia bus med pappa


Leia bus och mamma

Ja här ser ni ju, det e bara till att själva avgöra och svärmor jag vet redan vad du kommer att säga ;)
Men mina gamla klassisar som har sett mig från mycket tidig ålder kan kanske se lite av mig i Leia......

Idag när jag och Elias hämtade Leia bus misstänkte jag starkt att fröken Jenny gett något upp piggande till henne....Haha nä då inte riktigt men ungen var helt speedad och lyssnade inte på nåt jag sa till henne =))
Passade på att fråga jenny hur det stod till med magsjukan också som cirklade runt på dagis och hon sa det att denna veckan hade dom inte haft någon som åkt på det så hoppas hoppas att vi slipper. Dom hade skrotat handukar för tillfället och körde bara papper och det e ju jätte bra, hade varit bra om dom spritat händerna på barnen också men det är kanske att begära för mycket =)
I morgon blir det jobb igen om inget inträffar, funderar starkt på att ringa vårdcentralen och få en tid att göra rutin kontroll men det är väl inte sånt som dom prioriterar så det är väl ingen risk att man får en tid men man kan väl försöka i alla fall..

Nu tog jag ett avbrott i skrivandet och körde en halvtimme på wii, step naturligtvis. Jag kan glatt meddela att jag fortfarande har rekordet, det har blivit lite av en tävling mellan mig ochJohn det där.


Nu skall jag snart krypa ner brevid Elias, han sover i vår säng i natt, han ville så gärna det och sen ansluter ju säkert Leia bus också.


Haha just det ja, Leia var uppe i natt och promenerade och jag fattade inte att hon gått upp ur sängen, jag trodde att det var Elias som tänkte komma in oc helt plötsligt hör jagfrån hallen "Mamma! Jag vill titta på film" Haha jag blev helt paff så jag fick säga att de var mitt i natten och att hon fick komma och lägga sig en stund till.

Tror inte att hon såg mig i sängen, jag hade nog kurat ihop mig under täckena så det var säkert därför hon gick upp.....mammas lilla stumpa!!!

Nana gottig alla så hörs vi imorgon!!!

Puss å kram♥

               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Anette Pettersson

Haha älskade lilla svärdotter är jag så lätt att genomskåda???

Nej sanningen är att Leia är en blandning av er båda,ibland är hon mer lik John och ibland dig,det är ju ganska naturligt,Fast när Leia själv fick se kort av mig när jag var liten så sa hon"jag vet inte vem det är,fast hon ser ut som Leia" det var hennes egna ord och funderingar.Så jag tror att hon är en stor blandning av både "Petterssons och Segerdahl" Kramiz svärmor

2009-01-27 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0