Girls night out......igår

        Tid: 19:09:36 Datum: 2009-01-31
Kort men intensivt blev det =)
Men vi hade super trevligt, så mkt pratande blev det, ljudvolymen var ganska hög. Men några goa gapflabb fick vi allt och så satt vi och spanade in alla knasiga männsikor som fanns på stället, ganska underhållande faktiskt. Fick även chansen att dansa lite, det var längesen kan jag säga.
Sen när vi skulle åka hem fick jag tag i världens skummaste taxi chaufför (ingen svart taxi nu alltså) så jag bad Maja att ringa mig med en gång så vi satt och pratade i tel hela resan hem. Maja satt och drog massa knack knack skämt för mig....Haha!!! Taxi chauffören trodde nog att vi var körda i huvudet (eller ja, att jag var störd i huvudet för han hörde ju bara min del av samtalet och det lät väl hur knepigt som helst kan jag tänka) men hem kom jag ju i alla fall. Och jag hoppas verkligen Maja kom hem helskinnad hon med, har inte hört från henne idag =( men Alex borde ju hört av sig om det hänt något..... Men Maja gums om du läser det här får du gärna skicka ett mess så jag vet att allt e ok.

Sen kröp jag ner och somnade så gott så brevid John, vaknade av att Leia satt och titta förebrående på mig, då låg jag lite för nära John så hon fick ju inte plats att krypa mellan, hon ligger ju alltid mellan oss när hon kommer in. Så jag fick snällt maka lite på mig så hon kunde krypa ner.

Det blev tyvärr inte så mycket städande idag heller som jag hade tänkt, jag var alldeles för seg. Sen var jag över hos mamma och pappa med barnen också. Pappa behövde hjälp med sin nya jobb mobil så jag fixade och trixade lite med den och försökte förklara för pappa hur den funkade.

Idag blir det nog sängen ganska tidigt, jag e hur trött som helst nu och kl e bara sju.....Hehe!!

Ha en trevlig lördagskväll!!!

Puss å kram♥

Ps jag glömde ju kameran igår så det blir tyvärr inga bilder från girls night out =(
               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: susanne m

tänkte bara på det du skrev tidigare om "den magiska leksaksaffären". För ett tag sedan var jag o Kenny(12 år)på bio o såg den...o vad tror du om inte att jag satt där o stor-böla. Kenny höll på o skämmas ihjäl över hans stackars känsliga mamma :) Vad fint håret blev! Kram//susanne

2009-02-01 @ 18:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0