Fredag och frisör dag =D

        Tid: 12:05:14 Datum: 2009-01-30
Lunch dags på jobbet men jag hade ingen mat med mig så det blir till att svepa en nutrilett och så passar jag på att blogga lite snabbt...

Igår skrev jag ju lite grann om att det faktiskt är en ganska hemsk värld vi lever i med många knäppa och sjuka männsikor.
Idag på morgonen har jag pratat lite med Becca och där har vi ännu en grej som retar upp mig (inte Becca då givetvis) utan personerna som hon har oturen att nån gång ha träffat. Nu vill jag inte gå in på några detaljer eftersom det inte är mitt liv jag skall skriva om.
Men Becca är världens goaste person, snäll, söt, emapati och förståelse för andra människor en väldigt härlig tjej med andra ord. MEN hon har haft oturen att ha träffat helt fel personer och då pratar jag om det manliga könet och nu tänker jag absolut inte dra alla över en kam (jag funkar inte så men ville bara klargöra det=).
Dessa personer gör allt för att dra ner henne så att hon skall må dåligt över sig själv och det spelar egentligen hur stark man är som människa, ord sårar och man tar alltid åt sig i alla fall kanske en liten del av det.
Då är min fråga den här Vad är det för fel på folk???

Varför vill man dra ner en annan människa så? Ärligt talat har folk inget bättre för sig? Min första tanke är att dessa männsikor har alldeles för mycket fritid. Sitter dom bara hemma och försöker klura ut nästa sårande replik att säga.Vad kan man säga som biter mest på personen i fråga???

Så Becca till dig vill jag bara säga att du är 1000 gånger bättre än dom här männsikorna och du skall inte  ta åt dig av nåt dom säger. Dom är bara sura/arga för att du inte gör som dom vill. Och inget av det dom säger om dig är sant (Allt kan ju inte jag svara på, Haha du förstår vad jag menar ;)
Du är världens bästa!!!!

Puss å kram
angie
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR VÄRLDENS UNDERBARASTE!!! Tack för alla dina fina ord å ditt enorma stöd som jag så ofta får av dig. Jag är lycklig lottad som får ha dig som arbetskollega och vän!! Tusen kramar till världens bästa Angie!!

2009-01-30 @ 12:47:47
Postat av: mie

men din är super snygg :D

rätt många som blev intresserad efter de sett denna :D

2009-01-30 @ 13:35:40
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0