Fortfarande obehag =(

        Tid: 09:23:12 Datum: 2009-01-28
Har fortfarande ett tryck över bröstet, tar jag för djupa andetag känns det och när jag pratar känns det också. Jätte obehagligt är det men jag har fått en tid på vårdcentralen i alla fall så det skall bli skönt att få kolla upp det... Hoppas dom bara säger att jag e super stressad men inte vet om det bara ;)

Hör av mig när jag vet mer.

Puss å kram
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Sandra [snart 2barnsmamma]

Snygg bloggdesign! :)

2009-01-28 @ 13:37:28
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0