Bloggande från frisörstolen

        Tid: 17:37:26 Datum: 2009-01-30
Jaha nu sitter jag hos frisören med hela huvudet fullt av folie och ser ut som en rymdvarelse som har en bad hairday eller nåt. Haha! Och efter som jag inte har speciellt mkt annat för mig tänkte jag bara prova om det gick och blogga från mobil och än så länge funkar det hur bra som helst :-D. Håll nu tummarna allihop att den svarta färgen äntligen kommer att ge med sig! Kommer bli så besviken om det inte funkar alls. Längtar hem till min man och mina barn nu också. Bild bevis på håret kommer bara ut på bloggen om det blir bra ;-). Nu skall jag ta och kasta mig in i skvaller tidningarnas fantastiska värld. Hörs sen! Puss å kram
               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Anette Pettersson

Hoppas innerligt att du slipper det svarta nu,du har ju onekligen försökt bli av med färgen ett antal gånger.Håller tummarna för att det blir kanonfint.Är så nyfiken hur det blir.



Puss o kram svärmor

2009-01-30 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0