Äntligen hemma

        Tid: 20:47:13 Datum: 2009-01-30
Det gick bra hos frissan =) Nu har jag röd/svart/brun eller nåt men jag e nöjd, kommer få ta håret i flera etapper eftersom det var så svart som det var. Men nu e jag inte kolsvart längre och det är ju alltid en början.

Nu sitter hela famljen ihop knökade i soffan och tittar på Vilda djur och jag passar på att blogga lite samtidigt. Det är fördelen med bärbar dator tycker jag.... Man behöver inte sitta i ett hörn nånstans. För oftast när barnen tittar på film vill dom att man skall sitta brevid och det är inte alltid man vill titta på en film för 711:e gången =) för till skillnad från bustrollen så tröttnar man faktiskt på filmen efter typ 2:ndra gången.

Leia uppdatering då,Igår ropade hon bara in mig en gång så jag var helt säker på att hon skulle sitta och leka när jag gick förbi hennes rum för att säga god natt till Elias men hon sov som en stock. Men som tur var så gick jag in i hennes rum och då fick jag känna att det luktade bajs....
Då hade lilla stumpan bajsat i blöjan och somnat.....Zzzzzzz!!! Så det var bara för mig att klättra upp i loft sängen med blöja och våservetter och försöka göra detta så smidigt som möjligt. Men hon var så duktig så hon hjälpte till att lyfta på rumpan i sömnen så att jag kunde få på fräsch blöja och pyjamas byxor.
Idag har barnen varit lediga med min sjuka man som menar på att han är lite smått döende, säger bara att det är tur att det är kvinnor som föder barn ;) men i vilket fall som helst, tror jag att barnen uppskattade att vara lediga idag, det e ju sån himla stress under veckodagarna så idag har dom bara fått vara.......
Och naturligtvis idag när jag hade möjlighet att komma iväg tidigare så försov jag mig grymt, vaknade 7:15 så det blev ju värsta stressen och så var jag tvungen att duscha till råga på allt för jag orkade inte göra det igår kväll.

Nä nu skall jag bara slappa med kvarvarande familjemedlemmar, var nämligen inne och läste bok för Leia bus ganska precis och hör och häpna...... Jag blev inte inropad en enda gång =D duktiga tjejen!!!

Ha en super bäst fredag!!!

Puss å kram
angie♥

Ps Visst trodde ni att jag glömt kort men nä då det har jag inte...........kommer nu =))



Det fick bli ett toa kort =) för det e där inne vi har bäst ljus men det blev inget bra ändå för jag tycker att mitt hår är lite ljusare än vad man ser här. Men jag kan inte göra mer för tillfället tyvärr. Jag får ta ngt mer kort i morgon när ljuset e bättre...

Puss igen




 
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Anette Pettersson

Lilla älskade gumman vad fin du blev i håret,görsnyggt faktist,härligt att det hjälpte denna gången att ta bort det riktigt svarta.

Ha en underbar kväll,vi hörs.



Puss o kram

2009-01-30 @ 21:13:44
Postat av: Anzi

Snyggt! =)

2009-02-01 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0