6 timmar på akuten

        Tid: 23:45:32 Datum: 2009-01-28
It sucks!!!! Och inte fan fick jag träffa nån läkare bara för det. Man måste vara halvdöd för att träffa en läkare fast jag är inte ens säker på att det räcker......

Så här har min dag sett ut......

Lämnade Elias på skolan och åkte till jobbet som vanligt väl på jobbet ringde jag till vårdcentralen för jag har en tyngd över bröstet (känns det som) så det e klart man blir orolig. Fick otroligt nog en tid kl 13:30. Väl där fick jag ta prover och EKG men det visade inget men läkaren var ändå lite orolig så hon skickade mig med remiss till Lundby Sjukhus för röntgen av lungor. Det visade heller inget, fick provsvar med tillbaka, åkte till  vårdcentralen igen och fick prata med min läkare som var totalt rådlös. Skickade mig med remiss till Östra och det var där den roliga väntan tog sin början.....
Efter 6 timmar fick jag nog, jag hade fått reda på att provsvaren såg bra ut så jag tyckte att det fanns ju inget mer läkaren kunde säga egentligen så jag stack hem.
Barnen har jag knappt sett idag, dom fick sova hos mormor och morfar och jag saknar dom super mycket nu, Hade velat ha dom i min säng båda två nu och bara mysa *snyft*

Nana gott alla och håll er friska vad ni än gör =)

Pussisar♥
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0