Vilken dag.....

        Tid: 19:56:06 Datum: 2009-02-24
Inte värre än andra i och för sig men jag e så trött och det känn som hela mitt huvud är fullt med bomull och så har jag ju så ont i mitt huvud. Det är änna tufft att sitta och försöka koncentrera mig på jobbet och det man håller på med när man känner så trött att det känns som man hade kunnat sitta och sova med pannan ner i tagentbordet typ.

I dag är även en sån dag när jag bara undrar vart tiden tar vägen. Elias och Jag var ju inte hemma förrän fem idag man har ju ingen som helst tid att röra sig på. Det suger!!!! Hade jag haft råd hade definitivt gått ner i tid för att ens hinna vara med mina barn. Elias e ju lugnt för han kan ju vara uppe lite längre, Leia skall ju helst ligga i sin säng kl sju fast gärna tidigare tom eftersom det tar så lång tid för henne att somna.

Idag blev vi bjudna på SEMLA på jobbet och det var sååååå gott så. Min första semla för i år, har inte fuskat nåt detta året innan fettis dagen, duktig jag är va?? Fast jag har varit bra sugen på semla X antal gånger kan jag säga.

Jaha ja idag är det alltså tisdag och då skulle vi egentligen vara på judon men näää det blev inget med det, jag tycker ju att det är betydligt mer vemodigt än Elias den saken är ju klar. Saknar redan mina pratstunder med Lotta :(
Lotta om du läser det här.....Nu om någonsin måste vi träffas snart annars får jag abstinens jue.

Fick en kommentar av söta goa Maria på mitt inlägg jag skrev igår (Vi måste faktiskt också träffas snart, där har abstinensen redan satt in :) hon tyckte att Elias var jätte lik mig och det var ju kul att höra, det är roligt det där för man ser inte det själv, inte jag i alla fall. Och där tror jag också att alla har sagt hela tiden att han är lik Tony (pappas näsa i alla fall det kan ingen ta ifrån Tony ;) Jag har världens finaste barn (jaaaaa jag vet alla mammor säger så) det är helt sjuk hur mycket man älskar sina barn egentligen, man gör allt för dom och lite därtill....

Herre gud!! Leia ropade inte in mig en enda gång och nu sover hon??? Ok! Nu kommer ni tycka att jag är världens nojjigaste mamma men jag kan inte hjälpa att jag blir lite bekymrad när Leia är såååå trött och det känns inte riktigt som hon är sig själv fast å andra sidan så kanske hon blir som jag trött på vädret och trött på mörkret, vi e ju lika med så mycket annat menar jag (humörsmässigt). Jag vill bara att mina barn skall vara pigga och glada och må bra. Älskar er min prins och prinsessa!!

Idag börjar Linda Rosing på kanal fem skall man ens bemöda sig att titta på det?? Det värsta är att man nog kommer att göra det, jag e inget big fan av henne direkt, tycker hon gör bort sig själv alldeles för mycket. Var inne på hennes blogg för ett tag sen och kikade runt och fy fan vilka elaka kommentarer hon fick, typ att hon skulle göra alla en tjänst och ta livet av sig, det tyckte tom jag var lite väl magstarkt. Som sagt är inget stort fan av henne men för den sakens skull skulle jag aldrig gå in på hennes blogg och skriva att hon skulle ta livet av sig.....USCH OCH FY!!!!

Idag vill jag även passa på att ägna några tankar till en av mina bästa vänner som förlorade sin pappa 090218 och han berättade att hans pappa älskade den här låten (skall även spelas på begravningen)  Were the wild roses grow.





Nana gottigt alla!!

Puss å kram ♥
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: JONATHAN- KRIGAR MOT CANCERN

tack så mycket!

2009-02-25 @ 17:23:39
URL: http://jontheericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0