Svårt med rubriker....

        Tid: 18:33:29 Datum: 2009-02-28
Hejje alla glada!!!

Nu först har jag tid att sätta mig ner lite och skriva. Idag har varit en riktigt härlig dag med ganska schysst väder, igår var ju det lite bättre men det var helt ok faktiskt. Jag, John och Leia åkte till Synsam för att hämta ut mina terminalglasögon som redan var klara. Elias fick stanna hemma och spela lite. Sen tyckte jag att det var så himla härligt väder så jag kände för att ta med ungarna till ramberget där jag växte upp och gå en liten promenad. John var också med han sov inget på morgonen idag utan han sover en liten stund nu i stället. Var änna konstigt att ha honom "hemma" på en lördag morgon men mysigt så man kom iväg och kunde göra lite saker allihop.

Glömde ju tyvärr kameran på vår lilla utflykt vilket jag tyckte var lite tråkigt men det kommer nog fler tillfällen. Idag blir det melodifestival för hela slanten fast det är säkert inget speciellt ändå men jag måste bara titta ändå =)

Nääää blä vad okoncetrerad jag e jag skriver mer sen om inte John snor datan (vilket han säkert kommer att göra medans jag tittar på melodifestival)

Puss så länge♥
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Krille

Hej hej! :)



Nu har jag svarat på ditt meddelande på www.bloggdesign.nu :)

2009-02-28 @ 19:21:38
URL: http://www.bloggdesign.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0