Städ söndag

        Tid: 16:18:04 Datum: 2009-02-22
Haha!! Jag tror att alla mina inlägg dom sista söndagarna har haft rubriken städ söndag. Är ju egentligen inte helt fit for fight ännu så det var änna en pärs att städa, Har nog lite bihåleinflammation för jag kan knappt böja ner huvudet för då bultar det. Men nöden har ingen lag och det behövdes verkligen städas. Så jag har plockat undan massa grejor och dammsugit och tom svabbat golven så nu är jag himla nöjd med mig själv faktiskt.

Medan jag röjde runt här hemma (till katternas stora fasa, dom avskyr nämligen dammsugaren :) så gick John och Leia ut och byggde en snögubbe fast den håller redan på att smälta bort. Som sagt när vi väl får snö i Göteborg ligger den aldrig speciellt länge. Men det blev en jätte fin snö gubbe, jag hängde ut genom fönstret och tog kort på den:)
Snart blir det middag......Köttbullar, potatismos och brunsås, Yumm-o som Rachel Ray säger ( jaaa jag har vait sjuk och inte haft så mycket annat att titta på ;)

I morgon är det dags för mig att masa mig iväg till jobbet, egentligen had jag nog behövt några fler dagar för jag är inte frisk ännu men det får gå. Och i morgon kommer min älsklings prins till oss igen, han har klippt sig så jag skall ta kort på honom och lägga in så ni också får se, han blev å super duper fin så det inte är sant.
Nää nu skall jag bara vila några minuter innan maten e färdig, hörs sen!

Den halvfärdiga snögubben

Nu är snögubben färdig

Äsklingen ute i snön


Leia kollar film i sitt rum

Puss å kram så länge
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0