Snöar!!

        Tid: 21:26:11 Datum: 2009-02-04

Det e så typiskt Göteborg att det snöar i februari. Vad e det för fel eftersom det aldrig är snö på julafton eller nyårsafton??? Det är på just dom dagarna det skall vara riktigt vitt.
Den här perioden e det ju ingen idé att det snöar, nu börjar man ju längta efter våren.....
Jaja jag bestämde mig i alla fall för att ta med Leia ut när jag kom hem eftersom hon varit inne hela dagen och hon tyckte att det var super nice att komma ut och kasta snöbollar på mamma och pappa =)

Vet inte hur vi skall göra med Leia bus i morgon, igår var hon ju super lösig i magen och idag helt normal??? Hmmm!! Ja vi får väl se hur läget e i morgon och om dom ens vill ha henne till dagis allra redan när hon vart lösig....

Nä jag e så okoncentrerad så jag ger upp nu. Håll till godo med lite kort i stället =))

Förresten kolla in sötaste mobilen jag vill ha


Den ROSA såklart ;)

Och nu kommer Leia bus


Glad Leia i snön
Lite suddig dock, vet inte vad som hände där riktigt

Goa Leia

Söta Leia bus propp

Promenad i snön

Promenerar och snackar lite med pappa

Vilopaus i snön

Tar en liten paus



Knasa fia

Och till sist Leia sjunger Pippi =)




Puss å kram
               
                                     |KATEGORI » Elias &Leia | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Angela

hehe,kram på dig med! :*

2009-02-04 @ 22:09:51
URL: http://angiieezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0