Sega måndag

        Tid: 21:03:45 Datum: 2009-02-23
Å jag har knappt nån energi til att blogga, då är det illa!!! John och Leia stack iväg och hämtade älskade prinsen på skolan så jag slapp att stressa iväg efter jobbet för att göra det och det var väldigt skönt faktiskt för jag är inte bra ännu alltså. Jag var ju iväg hos doktorn också, blev lite impad av mig själv och doktorn att det gick så fort. Jag stämblade ut från jobbet kvart över ett ca och åkte till hisingen och backa, kom in till doktorn nästan med en gång och han lyssnade och tittade och konstaterade att jag nog inte hade bihåleinflammation men däremot hade jag en rodnad på höger örat ( det är där jag har sånt himla lock) så han sa det at antingen är det en virus infektion eller på väg mot öron inflammation så han skrev ut kåvepenin och även en nässpray eftersom han tyckte att jag förbrukat alldeles för mkt av dom andra vid det här laget. Får hämta ut min medicin när lönen kommer på onsdag. Sen var jag tillbaka på jobbet och stämplade in kl 14:00 tyckte det var riktigt snabbt jobbat faktiskt. Jag ringde inte tillbaka till fru Snorkig som jag skrev om i tidigare inlägg utan jag fixade jag behövde fixa själv. Hade jag behövt prata med henne igen hade jag med all säkerhet exploderat. Jag avskyr såna människor som sitter på ett sånt ställe och har en sån attityd som den kärringen hade. Fruktansvärt tråkigt.

Lagom tills jag var tillbaka på jobbet så var det dags för fika och söta goa Vanja hade gjort jätte goda biskvier (det är hennes sista vecka denna veckan) och jag kan säga att dom var klart mycket godare än sådana man köper på konditori. Bra gjort Vanja!!! :)

För övrig var det gött att se alla igen, har änna saknat dom. Jobbet är ju som mitt andra hem.

Har pratat lite med Elias nu på kvällen efter Leia somnat (som för övrigt somnade väldigt väldigt fort, hon var såååå trött, hon ropade inte in mig en enda gång) och det verkar som Elias har tröttnat på judon och inte tycker att det är lika kul längre tyvärr. Tycker de är lite trist att han ger upp för han har verkligen utvecklats och det är en grym grej att kunna och jag tror att det är bra för självförtroendet dessutom. Och sen kommer JAG sakna alla underbara människor på judo klubben :( men å andra sidan så vet jag att jag kommer fortsätta ha kontakt med underbara Lotta men jag kommer sakna våra pratstunder om allt mellan himmel och jord och våra hysteriska fjortis fniss attacker. Nääää usch vad tråkigt!!! Nu blev jag nästan lite depp bara för det.......

Nu får ni se min fina fins prins och hans nya frisyr :D

Min Prins

Min fina prins igen

Nana gottigt

Puss å kram

               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: maria

gud, vad han é lik dig !!

2009-02-23 @ 22:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0