Så j***la irriterad

        Tid: 20:05:09 Datum: 2009-02-26
Allting är fan upp och ner idag!!! Tänker inte gå in på vad jag är irriterad på för då kan jag sitta och skriva tills i morgon. Men låt oss säga så här nån läser in för mycket i nåt som inte finns där och genom att göra det så underminerar man automatiskt hur jag är som mamma i just det sammanhanget och tro mig jag om någon skulle veta om nåt av mina barn mår dåligt av nån anledning oavsett vad.....THAT`S IT!!!!
Den andra anledningen till att jag är irriterad är för att den ena av katterna pissar i lgh hela tiden.......Jag pallar inte!!!! Finns ju ingen möjlighet att man kan springa och passa på honom hela tiden.......det är så äckligt!!!

Blir tyvärr inte mycket mer skrivet än det här idag måste hinna landa först och tänka igenom så jag får åter komma.

Pussar ♥
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: maria

oj, det där fattade jag inte mycket av.. låter inte bra iaf.

fuck ´em.



kram.

2009-02-26 @ 20:40:40
Postat av: Anette Pettersson

Hej lilla svärdotter! Först av allt,Du är en jättefin mamma,tvivla inte en sekund på det.

När det gäller Gisis kisseri,han kanske har fått urinvägsinfektion då kan dom kissa överallt.Ni kanske ska kolla upp det,för det är göräckligt att trampa i kattpiss.

Varm kram Din svärmor

2009-02-26 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0