Ouch ouch ouch!!!

        Tid: 21:06:59 Datum: 2009-02-20

Mitt huvud bultar som bara den, så fort jag rör mig så gör det vansinnigt ont. John tror att det beror på vätske brist och sen har jag knappt ätit något på hela veckan. Och han har säkert rätt så nu har jag tagit en st treo ( japp ni läste rätt, treo! Jag har lämnat mina panodil för tillfället) och så sitter jag och försöker tvinga i mig vatten men det är svårt som fasen när man inte är ett dugg törstig egentligen. Men nu är jag så himla trött på den här huvudvärken så jag skall få i mig massa vatten i kväll så kanske det är bättre tills i morgon i alla fall.

Måste bara berätta vad Leia gjorde alldeles nyss förresten, hon ligger inne i vår säng med John (han försöker sova lite innan han skall jobba) och helt plötsligt så hör jag hur hon tågar ut ur sovrummet och in på toaletten och stänger dörren. Hmmm!! Så jag kikar in till henne och då deklarerar hon glatt att hon måste kissa (hon kissade alldeles precis innan hon gick och la sig) men i alla fall jag lät henne kissa i fred och efter ett tag hörde jag hur hon tog papper och sen spolade och tvättade händerna ochså hörde jag hennes tassande in i sovrummet igen och jag tänkte ju inte på det men efter kanske ca 10-15 minuter så hör jag att hon kommer ut igen och så kommer hon in till mig i vardagsrummet och säger att hon vill ha napp och då ser jag att lilla stumpan har ingen blöja på sig och inga pyjamas byxor heller för den delen.....Haha! Hon är ju inte blöjfri på natten ännu, tänk om hon somnat sådär och vi som precis idag har tvättat sängkläderna.....det hade varit så typiskt!!
Nu har jag faktiskt precis varit och hämtat henne för hon kom inte till ro därinne så hon fick krypa upp i sin egen säng i stället. Nu hoppas jag verkligen att hon somnar kl är ändå halv nio.......Nähä det ville hon inte, nu har hon varit uppe och försökt bajsa, hon klagar på ont i magen och jag bara väntar på att den där magsjukan skall komma som ett brev på posten. Sen undrar jag ju såklart om det var magsjuka hon hade när jag hämtade henne på dagis fast det känns inte så troligt (även om jag hoppas det) eftersom hon bara kräktes en gång.

Nä nu skall jag sluta "babbla" här kommer lite kort och videoklipp i stället :) (för muspekaren över bilderna för bildtext)

En snöig dag i dag

Leia är start klar med pulkan

Sötunge, mammas lilla kråka

Leia försöker få pulkan att åka genom att gunga sig fram och tillbaka :)

och där kom hon iväg ner för backen




Och så fin besök i form av Tyson



Pussar o kramar♥



               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0