Onsdag och Grey`s anatomy

        Tid: 21:39:15 Datum: 2009-02-25
Har inte hunnit blogga nåt alls idag, har varit en allmänt förvirrande dag. Mycket att göra på jobbet och tröttheten som vägrar ge med sig. Har ännu inte hunnit hämta ut min medicin får se om det hinns med i morgon. Vi har haft Rejla med husse på besök idag också. Elias ville gärna se Rejla. Och det var full fart på den hunden som vanligt. Gosis har fått sig nån jävla knäpp, han kissar inne. Hur äckligt är inte det då. Fast jag vet inte om han skulle kissa en hel pöl eler bara skvätta lite, inget av det är ju acceptabelt. Jag orkar inte springa och passa på honom, jag har att göra ändå. Fan vad jobbigt det blev nu :(
I morgon skall jag sticka iväg på lunchen och testa för terminal glasögon så då kanske jag tom ser lite bättre vad jag sysslar med ;)
Nu skall jag strax lägga mig och nana, sov ju inte så jätte bra i natt, Leia hade ju så mycket grejor för sig. Hoppas att hon sover bättre i natt. I morgon skall Elias följa med en klass kompis hem. Roligt för honom......Mammas goa prins!!

Natt natt!!

Puss å kram
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0