Melodifestivalen suger

        Tid: 21:32:17 Datum: 2009-02-28
Nu är det konstaterat!!! Jag tycker verkligen inte det är något bra alls i år och om det nu är nån som jag tycker är bra så går det aldrig som jag vill ändå :(
Ok nu gick Agnes vidare och hon var väl en av dom bättre men ändå inte super bra och var fasen har Thor-Leif i melodifestivalen att göra?? Säkert lika lite som Christer Sjögren!!! Men jag blir inte nåt förvånad om dom går till final. Och det värsta av allt är att jag kommer att fortätta kolla och jag kommer fortsätta gnälla lika mycket varje gång, var så säkra!!

I morgon är det städ söndag var så säkra :) då åker dammsugaren fram igen och det blir även tvätt söndag och plock söndag och sen är söndagen slut och så är det måndag igen. Fast måndagen skall bli lite kul ändå faktiskt, jag skall svara några timmar för vår växel så det skall bli super spännande. Jag e lätt road jag vet :D

Och Thor-Leifs gick inte vidare fast å andra sidan är nån opera låt med och kvalar och jag vet inte om det är mycket bättre....Och nu sa dom precis att opera låten gick vidare......What the F**k!!!

Jaaa vad skall man säga?? Man slutar aldrig att förvånas hur folk röstar...... Jaaaaa jag vet att jag inte röstar och skall inte säga nåt egentlige men det skiter jag i......Sådeså!! :D

Snart dax att krypa ner i goa sängen......Zzzzzz!!!

Nana gottigt!!

Puss å kram
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0