Melodifestival och snökaos

        Tid: 21:53:56 Datum: 2009-02-21

och som vanligt fattar jag inte hur folk röstar (ok visst i år har jag inte röstat nåt alls men vad faaaan) Ingen av låtarna var ju speciellt bra men dom låtarna som gick vidare sög ju.Men det är som varje år när jag kollar så blir det alltid knäppe låtarna som går vidare :(
Jaja nog om det där nu. Idag fick vi äntligen besök av "molle" hunden som Leia har tjatat :). "Molle" hette då egentligen Rejla och var inte alls en kill hund utan en flicka hund men för Leia kommer nog Rejla alltid vara Molle. Hon var i alla fall otroligt söt och hon var inte still en sekund, jag lyckades få henne att sitta still liten liten stund i alla fall och fick ett jätte fint kort på henne,

Både Gosis och Simba fick en smärre chock när det där energi knippet kom inrusande genom dörren. Både Gosis och Simba blåste upp sig till dubbel storlek och fräste och morrade och stod i. Simba är ju den som lugnar sig först och när han började vänja sig så smått så var han väldigt nyfiken dock fortfarande avvaktande, han var ju inte alls så som han är med Tyson. Det tycker jag är ganska fascinerande trots att Tyson inte är här speciellt ofta så känner dom igen honom och Simba går gärna fram och hälsar och busar lite. Gosis är ju som han e. Vi brukar ju kalla honom sur gubbe, det tar betydligt längre tid att charma Gosis än Simba.

Appropå annat så har vi värsta snöovädret i Götet just nu. Har snöat och blåst i flera timmar nu......Hu!!!

Nu skall vi kolla på film innan det är nanedags.....

Söta söta Rejla eller Molle som Leia säger ;)


Ett väldigt väldigt snöigt Göteborg



Close Up snöflingor :)



Ännu en snö bild

Nana gottigt

Puss å kram ♥

               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0