Kaotisk fredag

        Tid: 20:07:45 Datum: 2009-02-27
Usch det känns som jag bara har massa tråkigheter att skriva om hela tiden. Men det är väl så en olycka kommer aldrig ensam.
Det började med att John ringe mig i morse och frågade vad Leia gjort med sitt öga (jag och Elias gick innan hon vaknade i morse nämligen så jag hade inte en aning om hur hon såg ut) Vad frågade jag, vad är det med hennes öga? Hon är jätte svullen svarade John. Jaha säger jag, hon kanske har fått en vagel, jag har haft det massa gången, obehagligt som fan men inte farligt.
Sen ringde John igen då fick Leia inte komma in i fall det kunde smitta *suckar* så John fick trava iväg till läkaren med henne men han fick inte tid förrän kvart över två så jag var tvungen att sticka f rån jobbet tidigare så att John kunde få sova men innan jag åkte från jobbet fick jag ett mail från min konsult chef där det stod att det kanske inte alls var lika lätta att få betald semester i förskott som vi hade trott och det blir ju jävla tungt att klara det ekonomiskt om jag inte får några jävla pengar på 14 dagar. Mailade mamma som erbjöd sig att låna pengar till mig i så fall så att vi kund beta räkningarna i alla fall.......Fortsättning följer om det.
i alla fall fick hämtat upp Leia vid två ca, svärmor hade varit snäll och tagit Leia en stund så min uttröttade man kunde gå och lägga sig. Hade en tid kvart över två men kom inte in till läkaren förrän strax efter halv tre. Läkaren kunde inte se något speciellt med hennes öga förutom att det var väldigt rött då (runt ögat då inte i själva ögat) så vi får avvakta lite med det och hoppas att det ger sig under helgen, det var inte SMITTSAMT i alla fall. Han kände även på hennes mage eftersom hon ständigt har ont i den men inget där heller, jag fick ngt på recept som jag skall ge henne för magen så att det håller igång på ett annat sätt. Efter läkaren så bar det iväg för att hämta storebror och sen efter det till apoteket där vi tillbringade väldigt lång tid och sen in och handla taco grejor. Vi var inte hemma förrän strax efter fem. Så nu har vi ätit och barnen har badat så nu sitter vi och tittar på film och barnen fick lite chips och ostbågar :D

Fick förresten äntligen hämta ut min kåvepenin också så nu kanske jag äntligen kan bli frisk också och Anzi du kan sluta tjata nu ;)
Åhhh Vanja gjorde förresten sin sista dag hos oss idag och eftersom jag inte stannade kvar hela tiden på jobbet så blev det så bråttom att säga hej då :(. Men jag kan säga så här Vanja, det kommer bli super tomt utan dig och jag kommer sakna dig massor men vi kommer definitivt att hålla konstakten!!!! Kommer vara jätte tomt på måndag när du inte är där. Ta hand om dig nu och hör av dig!!! Annars kommer jag till Växsjö och slår dig ;) Massa kramar till dig!!!!!

Appropå tråkiga nyhet jag fick doc en rolig nyhet i går och det är att företaget som jag är på har förlängt min period ytterligare så nu har jag till sista augusti vilket känns så toppen bra så att det är inte är sant, jag väntade mig dom värsta nyheterna om det igår, var beredd på det värsta och så blev det så bra......Tjoho!!!

Nu skall jag slappa lite framför tv:n innan det är dags att krypa ner i sängen *Gäspar*

Försökte få med hennes stackar öga men jag vet inte om det syns

Knas Elias ;)

Bus barn som badar

Myspys i soffan med lite chips och ostbågar

Min och Leias medicin


Ha en super bäst fredag och nana gottigt!!!

Puss å kram
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0