Hej hopp!!

        Tid: 15:05:29 Datum: 2009-02-21
Hoppas att allt är bra? Jag och Leia sitter och myser lite i soffan och på tv:n är det Aristocats. Idag har jag och Leia tagit en break från hemmets väggar och gick hem till mormor och morfar en liten stund. Skönt att komma bort en stund.
Huvud värken är lite bättre idag men jag känner fortfarande av den :( Jag har druckit massa glas med vatten allra redan och hemma hos mamma och pappa drack jag två koppar kaffe också, tänkte att det kunde var pga att jag inte druckit kaffe på en hel vecka som jag hade huvud värk också. Har ju hört om massa folk som är vana vid att dricka kaffe får enorm huvudvärk när dom inte får kaffe.
Eller svärmor som trodde att det här var anledningen.....Hehe


För övrigt idag så har Leia och jag syndat lite, vi åt Mcdonald´s mat idag...Mums mums!! Och nu sitter vi som sagt bara och myser, önskar att jag hade någon som kunde ta kort på oss nu. Jag, Leia och Gosis sitter ihopklämda i ena hörnet av vår jätte lika soffa. Men ingen annan som är hemma och kan ta kort. John är iväg med sina jobbar kompisar och kör badminton match.

Igår efter allt mitt vatten drickande på kvällen så blev det ganska många turer upp på toa mitt i natten *suck*
Näää nu blir det lite slapp brevis Leia ch Gosis, jag skriver mer sen.
Idag är det ju Melodifestival också till John´s stora fasa....Haha!!!

Leia leker med pokemon i brosans rum



Pussar så länge♥

               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0