Back at work

        Tid: 12:01:27 Datum: 2009-02-23
Och jag är inte bra ännu, helt klart men det får gå ändå. Nån gång skall jag väl bli frisk i alla fall. Det gick tom ganska bra att komma upp i morse. Snoozade bara en gång och det var inte dåligt för en sjuk angie ;)
Fast jag måste säga att det är fruktansvärt segt med tanke verksamheten idag så det går inte snabbt idag. Men det får ta den tid det tar. Nu sitter jag på lunch med ett glas nutrilett framför mig, inte så jätte kul lunch mat kanske men jag orkade inte fixa matlåda i morse så det får bli frukt och flytande föda idag. Har ju inte sådär jätte stor matlust ännu så det skall nog gå bra.
Leia fick vara hemma idag också, hon klagade väldans på ont i magen i morse tydligen så John behöll henne hemma. Efter jobbet idag bär det av raka vägen till prinsen, jag har saknat honom så att det gör ont.
Nu fick jag en läkartid också så det kanske blir nån peneciilinkur eller nåt också, pratade med världens otrevligaste människa precis också där vi ringer och sjuk/frisk anmäler oss men mig kunde hon inte sätta sig inte på idag i alla fall.
BITCH!!!

Näää nu skall jag fortsätta jobba lite

Puss å kram
               
                                     |KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0